tiistai 22. heinäkuuta 2014

Tämä on tylsä otsikko

Mä ajattelin, että ehkä olisi taas aika kirjottaa jotain muutakin, kuin pelkkiä mun päässä olevia hassuja ajatuksia. 

Elämä on ollut nyt viimeaikoina enemmän tai vähemmän liian kiireistä. Mieltä painaa kesälupaukset ihmisille, joita oikeastaan ei olekkaan sitten nähnyt. Kalenterin jokainen päivä ihan täynnä ja vielä sinne olisi tungettavaa. Tämä on ehkä ainut huono puoli siinä, että olen kesätöissä. Siellä samassa paikassa, josta olen puhunut aiemmin työssäoppimisen merkeissä. Ihan kivaa on ollut. Mukavia ihmisiä ja muutenkin ihan kivaa hommaa. Ainut tuskastuttava ajatus on se, että mulla ei tosiaan ole ollut lomaa vuoteen!

Mutta tosissaan, mitä kaikkea nyt oon tehnyt töiden lisäksi? Näin muutama päivä sitten Moonaa. Se oli semmonen vähän random ja ei-suunniteltu reissu. Käytiin Linnanmäellä hienosti kahdessa ilmaisessa laitteessa ja käytiin Narinkkatorilla ostamassa "täydellinen Coca-cola elämys"...ehm?


I thought that it's finally time to write something else than some silly thoughs about my mind.

My life has been more or less busy lately. On my mind are those broken summerpromises to the people I've not seen in the whole summer. My calendar is full and there are a lot of things left I should stuff there. This is maybe the only bad thing about my summerjob. I'm in that place I've told here before: my "on the job learning" workplace. It's been really cool. Very nice people and so much tasks I really like to do. The only tiny little seamy thought is that the truth that I haven't had a real holiday in the whole year.

But yeah, what else except my work? I met my good friend Moona a couple days ago. It was a bit random day without any plans so we went to Linnanmäki (an amusement park). And we went to Narinkkatori where we bought "the perfect coca-cola experience" from little coca-cola shop.. ehm? 


Sitten jos mahdollista, oli mulla toinen vieläkin randomimpi reissu moikkaamassa mun tositositosi ihanaa kaveria, mutta sen tarinan taidan jättää täältä nyt pois. Hmm.

If it's even possible I had other maybe more random trip. I went to say hi to my veryvery lovely friend.


Mitä muuta! Nykyisestä koulusta Ella muutti Helsinkiin viikonloppuna. Nyt oon sitten viimepäivinä nähnyt sitä. Käytiin Krissen, Tiinan ja Moonan kanssa kattomassa Bar Loosessa Joosuaa (pakko sanoa, että mulla on oikeesti ikävä keikoilla käyntiä! Olin jotenkin sanoinkuvaamattoman onnellinen, koska musiikki!) Lauantaina vaivasilla kahden tunnin yöunilla lähettiin Ellan kanssa avustamaan "Vapaita" nimiseen musikaalileffaan. En tiedä saako siitä varsinaisesti puhua vielä mitään, mutta voin sanoa, että se oli aivan super mahtava kokemus. Oon aina miettinyt, että kuin siistiä olisi elää semmosessa musikaalimaailmassa, niin nyt musta tuntui, että mä olin päivän verran jossain just sellasessa paikassa, missä jokainen vetää ihan täysillä! Huomasin kanssa, että mulla on oikeesti tosi ikävä koulua, kun näin kaikki ne kuvaajat ja valomiehet siellä työskentelemässä sen kaluston kanssa ja tekemässä jotain niin hienoa!

Niin ja eilen istuskeltiin rannalla. "Otettiin aurinkoa" ja lainausmerkit, koska mä en oikeasti rusketu melkeen yhtään, mutta toisaalta en myös palakkaan. Saan vaan pisamia naamaan. Myh.

What else! Ella moved to helsinki at last weekend from Ulvila (she's in the same school than me). So now I've seen her many times in the last few fays. We went to watch a really good band Joosua to bar loose with Krisse, Tiina and Moona. (I have to say that I've missed gigs and this time I can't even describe with a words how happy I was because of the music!) On saturday with only two hours of sleep we went to extras to the finnish musical movie. I don't know am I able to tell about it yet but I can tell that it was a huge experience! I've always thought how cool would it be to live in the "musical world" so now I felt like I was in the one almost a whole day! Everyone was full of energy and we we're singing, dancing and havinh fun. And one thing I have to say that when I saw those people with cameras and reflectors doing their job and making something so cool I realized that I really miss my school.

 And yesterday we were on a beach. We "sunbathed". Quotation marks because I don't really can get any tan. I just got some freckles to my face.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Me muut