maanantai 28. heinäkuuta 2014

If you can dream it, you can do it!

Mä oon viime päivinä ollut aika ilonen joistain asioista. Musta on hassua, että mulla oli joskus peruskoulussa monta tärkeää kaveria, mutta jotenkin ajauduttiin eri teille. Nyt mä oon pitkästä aikaa nähny niitä ja vielä aika useesti ja musta on niin hassua, että tuntuu, kun sitä monen vuoden taukoa näkemisestä ei olis koskaan ollutkaan. Ja se on ollu mulle tosi tärkeetä.

Last days I've been really happy about some things. Few years ago I had many important friends. I spend the most of my time with them but something just happened and we didn't spend time together anymore. Now I've seen those people and really often actually and it feel like that we hadn't that weird break at all. And it's so important to me.
Toinen asia mistä oon ihan ilonen on se, että mulla on enää kolme päivää töitä. On mulla ollut kivaa ja en vaihtais tätä kesää mihkään muuhun, mutta on se ihana hengähtää se pari päivää ennen paluuta kouluun, jota mä myös ymmärrän, koska mulla on ikävä sieltä joka ikistä ihmistä!

Sitten vähän tekemisistä. Viime perjantaina halusin Silent Discoon, sillä huomasin, että sellasta järjestetään nyt Suomessakin. Oon kerran ollut sellasessa (Irlannissa) ja se oli jotain huippu hauskaa. Idea on siis perus disco, mutta musiikit tulee kuulokkeista ja parhaimmassa tapauksessa siellä on useempi kanava, joista saa valita mitä DJ:tä kuuntelee. Ja se on hassua kun ottaa kuulokkeet päästä pois ja muut tanssii... "ilman musiikkia". Hehe.

Mun oli tarkotus mennä sinne Krissen kanssa, mutta sillä tuli muuta. Näin siis pitkästä aikaa Jereä, Karia, Helleä, Jasminea ja Patia. Silent Disco ja ylipäätänsä se paikka oli aika pettymys verrattuna niihin oletuksiin, mitä meillä oli. Se oli semmonen super pieni ulkoterassipaikka, joten ei jaksettu hirveästi leikkiä niiden kuulokkeiden kanssa, mutta laulettiin sitten sisällä karaokea melkeen koko ilta. Se oli kyllä kivaa, koska ei mitään paineita oikeestaan, kun ei ollut hirveesti ihmisiä. Oli oikeesti tosi mukava ja hauska ilta, vaikka olikin erilainen!


Lauantaina näin niitä mun peruskoulu -kavereita. Ja sunnuntaina lähin auttamaan Ellaa ettimään missä oli sen työhaastattelu tänään. Arttu oli lomilta intistä, joten se lähti mukaan. Hengailtiin sitten Helsingissä ja kun Arttu lähti, niin tehtiin Ellan kanssa pikku visiitti Suomenlinnaan. Jej! Ihania nää viimeset kesäpäivät! Ps. Oon kattonu ihan liikaa Master Cheffiä, koska tein jotain niin sairaan hyvää ja niin nopeesti ja niin hienon näköstäkin, vaikka ite sanonkin. NAM!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Me muut